вторник, 6 септември 2011 г.

8 в 1

Привет,
Днес ще ви покажа накуп всички мои предложения за играта на Хобисимо. Оказа се, че срокът за участие в играта е удължен, но така или иначе вече са готови и снимани. Ето ги и тях:
- За Седмица 1










Направих и още една картичка по същата схема:











- За Седмица 2

Семпла коледна картичка с дъх на лято (обяснимо е, нали ;-)).

- За Седмица 3

Пеперудена кутийка, която вече е обещана на една прекрасна малка фея на име Дара.




- За Седмица 4

Картичка "За мен" - такава, каквато бих създала за себе си. Тя е изчистена и същевременно непринудена и елегантна. Бих си я подарила с удоволствие.



Направих по-необичайно календарче, което създава усещане за домашен уют.



Намирам този тип картички за много 
подходящи при оползотворяването на 
остатъчните  парченца хартия, които 
никога не ми се иска да изхвърлям.          









      Нежна релефна картичка          



Веселата цветна комбинация ме вдъхнови да създам картичка за наближаващия рожден ден на един чаровен и усмихнат малък палавник Максим, който тепърва опознава света.


Зная, че има още много да уча за правенето на картички, но наистина ми доставя огромно удоволствие. Това е засега. До скоро и страхотен ден!

Анни

8 коментара:

Cvety каза...

Привет и на теб :)
Всъщност показаните от теб неща си изглеждат много добре за съвсем начинаеща - като цветова комбинация, като съчетаване на елементи, дори и като задължителното, но не винаги успешно в началото, правилно изрязване и позициониране на хартиите, и елементите. Естествено, почти винаги има по нещо недоизкусурено, но в това е чарът понякога :)
Относно ученето - мисля, че всеки винаги има какво още да научи :)
Аз лично много харесах коледната ти картичка и тази за последната седмица от играта.
Поздрави и успех!

Green-Eyed Girl каза...

Ани, прекрасни неща си показала... Не бих казала, че си съвсем начинаеща, защото съм виждала и други твои неща - определено имаш усет за композиция и цвят. Картичката за Максим ми е фаворит, толкова е жизнерадостна... Ще се отбивам честичко при теб :)

♥Maria♥ каза...

Ани, направила си много и то прекрасни картички :) Определено много ми хареса картичката направена от парченца - много харесвам комбинацията между кафяво и розово :)

Анни Драганова каза...

Благодаря ви, момичета! Много сте мили!

Ani каза...

Много красиви неща си сътворила!

slan4eva каза...

Ехеееееее кой дава така :))) 8 прекрасни неща на куп!Чудесни са и не личи да си начинаеща!Успех от сърце!

Анонимен каза...

Ооо, и аз ще се включа в коментарите на екзалтираната публика! За мен не е тайна, че имаш вкус и стил, тук всичко го потвърждава. За теб наистина бих избрала "твоята" картичка - толкова нежна и изискана, за себе си - коледната, но най-вече завиждам на Максим, който ще получи последната - разкошна е!
Всичко прекрасно, мила моя!
Диляна

Анни Драганова каза...

Благодаря от сърце! Страхотно било да си имаш блог ....

Публикуване на коментар

Template by:

Free Blog Templates