четвъртък, 22 септември 2011 г.

Моята визитка

Здравейте,

Макар че, си обещах да бъда редовна в публикациите, все не ми остава време да го направя. Предизвикателството на Вели (Green-Eyed Girl) при Картичкофуриите обаче наистина ме заинтригува. Не ми бе хрумвало досега да си направя визитки, но ето че днес си спретнах една.
Така изглежда отпред:




А, така изглеждаше отзад до преди малко. Когато я снимах, ми се стори, че нещо й липсва.


Така мисля, че вече изглежда завършена. Вие как мислите? Ще се радвам, ако ви е харесала.




Вели, благодаря ти за ВЕЛИколепното предизвикателство!  Много ми допадна.

Спокойни и усмихнати почивни дни, момичета!

8 коментара:

Green-Eyed Girl каза...

Много оригинална визитка! Като малко бижу е, като висулка за декорация... Визитка 3 в 1! Благодаря ти, че я сподели при Картичкофуриите!

Plamnito каза...

много е великолепна

slan4eva каза...

Чудесна е !Поздравления и успех!

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Много оригинална и ефектна като форма ..Успех в предизвикателството!

Анни Драганова каза...

Благодаря ви! Винаги е много приятно и стимулиращо да прочета положителните ви отзиви.

~Gery~ каза...

Страхотна е! Много харесвам клетки, а твоята идея е много оригинална! :)

Miss Emerald каза...

Много оригинална и много запомняща се визитка! А корекцията, която си направила е много добре, наистина придава един завършен вид на визията й!

Green-Eyed Girl каза...

Ани, изпрати ми моля те адреса си на velianaa@gmail.com, за да ти изпратя наградката.

Публикуване на коментар

Template by:

Free Blog Templates